vrijdag 27 november 2009

KANNIBAL



"i would like one human; Kingsize...aaaaaand a coke"

2 opmerkingen:

  1. dude, dat ziet er echt heel netjes uit. Je cut-out werk wordt echt steeds sterker, ik vind de foto achtergrond ook heel goed werken. Misschien zou 't ook goed werken als je de foto BG iets meer texture geeft zodat het nog meer een foto wordt, geeft denk ik een goed retro effect als je een beetje warme kleuren gebruikt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje.
    het is echt een groot verschil met die slash enzo.
    ik werk ook de schetsen beter uit zoals je me had geadviseerd.

    ja die foto achtergrond kwam ik op het idee met die Anniversary, dus heb dat nog eens geprobeerd en het beviel me wel. maar een texture zal geen slecht idee zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen