vrijdag 8 oktober 2010

BAYERN

6 opmerkingen:

  1. Okay, ik wilde iets anders zeggen maar allereerst dit: heb je wel eens gekeken wat er gebeurt als je hier wil reageren? Probeer je soms meer reacties van bejaarden te krijgen met die grote letters :D

    Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: AWESOME! Die texture werkt ook errug fijn.

    Twee dingetjes: misschien zou het goed werken om de verschillende vormen ook een aparte texture te geven zodat het nog meer op traditionele cut-out gaat lijken. Verder denk ik dat je ook eens andere ogen moet proberen, ik gebruikte ook lang kuifje ogen maar door wit toe te voegen krijgen characters wel een hoop meer, erm, karakter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, nee dat was me nog niet opgevallen. Zal het zo veranderen ;)

    dank!
    zal het bij de volgende post uit proberen, je bedoelt dan met meer oogwit neem ik aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Excellent design! I would love to see this one animated! ...seems like there's a nice little story in the visuals.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Todd!

    i was thinking about using it for my Graduation film this year. But don't know for sure yet, i have some more ideas.

    anyway, Thanks for the comment!

    BeantwoordenVerwijderen